fredag den 21. juli 2006

Nikolines Cafeteria i Frederikshavn

Pris: 39,50 kr.
Lorentz     Direktør Folnæs
Udseende 6 6
Bøf 10 9
Sovs 5 5
Snask 7 7
Samlet vurdering 7 7

Lorentz' kommentarer: På Nikolines Cafeteria lagde jeg ud med at blive voldtaget af et barndomstraume omhandlende forloren hare. Sovsen var en skandale og en skamplet på Jyllands ellers udmærkede sovsekort. Stedets helt klare plus var dog den hjemmelavede hakkebøf, som også resulterede i at Nikolines Cafeteria kun har kunne redde et 7 tal hjem.

Direktør Folnæs' kommentarer: For en gangs skyld er Lorentz og jeg enige om bedømmelsen af en af dem med sovs. Da jeg skulle hente maden, og jeg blev mødt af det søde ansigt man ser nedenfor, løb tænderne da i vand over både maden og trunten der stod bag. Men ved nærmere undersøgelse blev jeg rimelig skuffet. Sovsen var for tyk og smagte af absolut ingenting, men bøffen redder oplevelsen op på et 7 tal. Mit råd til Nikoline er at hun har potentiale for at score et 10 tal hvis hun laver en ordentlig sovs og regulerer mængden af snask så det kan komme i harmoni med den pragtfulde bøf hun laver.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar